«Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου»

dali_reloj2Χτες βράδυ το ρολόι- ξυπνητήρι μου (χωρίς, όμως, καμία χρηστική αξία, αφού επιμένω να το έχω χωρίς μπαταρία από εκείνη τη μέρα που με επισκέφτηκαν στη Γαλλία τα δύο Γ, χαρίζοντάς μου το) αυτοκτόνησε. Έπεσε (ή μήπως σάλταρε;) από το πάνω-πάνω ράφι της βιβλιοθήκης μου παρασύροντας στην πτώση του και την κάμερα που είχα πρόχειρα ακουμπήσει εκεί πριν μέρες. Έπεσε με έναν πάταγο περί την δευτέραν πρωινήν, ξυπνώντας με απότομα. Μισάνοιξα τα μάτια μου και σηκώθηκα παραπατώντας να δω τι συνέβη. Το είδα πεσμένο κάτω και η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι θα’γινε σεισμός. Σεισμός, όμως, δεν είχε γίνει, κι έτσι ακόμα αναρωτιέμαι τι μπορεί να το ώθησε στο απονενοημένο τούτο διάβημα…

* Salvador Dalí, Soft watch at the moment of first explosion

 

2 thoughts on “«Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου»

  1. Δύο ενδεχόμενα μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό.
    Αμέσως αμέσως.

    Είτε βαρέθηκε να περιμένει εσέ, να του δώσεις
    ένα ρόλο να παίξει… ή έστω μια μπαταρία…
    Ο χρόνος είναι αεικίνητος. Δεν περιμένει κανέναν.
    Αυτό γιατί να μένει πίσω;

    Είτε προέβη στο απονενοημένο γιατί ήξερε ότι
    και από την καινούργια χρονιά, δε θα είσαι στην
    ώρα σου… (Χρόνος θανάτου: τελευταίες ώρες του 2008).

    Λόγος ύπαρξης του ρολογιού;
    Κανένας.

Σχολιάστε

