Άνοιξα μανταρίνι…

…και θυμήθηκα τον μπαμπά.

 

 

 

 

 

.

8 thoughts on “Άνοιξα μανταρίνι…

  1. Εγώ πάλι διάβασα μανταρίνι και θυμήθηκα τον πρώτο έρωτα που κάποτε με ρώτησε:
    -Να σου καθαρίσω ένα μανταρίνι να το φάμε μαζί;

    Μετά γελούσαμε για δέκα λεπτά.

    Τι αναμνήσεις φέρνει ένα ανώνυμο μανταρίνι τελικά…

  2. Εμένα πάλι μου θύμησε τη γιαγιά μου πριν περίπου 10 χρόνια. Ωραίες αναμνήσεις! Και επήσης μου θύμησε ένα τραγούδι απ’ το δημοτικό. Άσχημες αναμνήσεις. Αυτό το μανταρίνι άνοιξε τελικά 50-50!

  3. Μάνε,
    τι τα θες, δεν είναι το μανταρίνι που φέρνει αναμνήσεις, είναι που «ό,τι υπήρξε μια φορά, δε γίνεται να πάψει να’χει υπάρξει».

    αποτέτοιε,
    δεν έχω τζάκι..:(
    αλλά μπορώ κάλλιστα να το φανταστώ, μη σας πω μυρίζω ήδη τις μανταρινόφλουδες που καίγονται. Merci για τη ζεστασιά (κι έχει πιάσει κρύο για τα καλά εδώ)
    (:

    Adis,
    Άσχημες αναμνήσεις το τραγουδάκι από το δημοτικό; Γίνονται αυτά;
    (:

  4. Εμένα πάλι μου θυμίσατε τον μπαμπά μου, που ανοίγει μανταρίνια μπροστά στο τζάκι, με ρωτάει αν θέλω να τα φάμε μαζί κι ύστερα πετάει τις φλούδες στη φωτιά :))

  5. Είναι εντυπωσιακό πόσα χιλιόμετρα σκέψεων μπορείς να διανύσεις με ένα μανταρίνι.

    Εμένα μου θύμισες τη μανταρινιά μου και το ένα και μοναδικό μανταρίνι που βγάζει κάθε χρόνο.

    Καλημέρα.

  6. Ώστε μονάκριβο το μανταρίνι. Σαν το τριαντάφυλλο του μικρού πρίγκηπα (αυτό μου θυμίσες εμένα- και το παιχνίδι των συνειρμών δεν έχει τέλος:) )Τυχερός, λοιπόν.
    Καλησπέρα 🙂

Σχολιάστε

