«έχω μια μέρα δροσερή…»

Είναι  μέρες –σαν και σήμερα- που όλη η πόλη σκεπάζεται από παχύ στρώμα ομίχλης. Μ’ αρέσουν οι μέρες αυτές, κι ας κουβαλάνε μια κάποια θλίψη. Να, τώρα, ας πούμε, κοιτώ από το ανοιχτό παράθυρο τα φωτάκια απέναντι σαν μέσα από δίχτυ. Οι στέγες και τα σπίτια και η πόλη στο βάθος δε φαίνονται καν, τα σκέπασε όλα η γαλατένια ομίχλη και μόνο να τα φαντάζομαι πια μπορώ. Είναι όμορφη η πόλη το σούρουπο..σα να περπατάς σε παραμύθι. Άμα δεν είχα διάβασμα, θα πήγαινα μια βόλτα στο ποτάμι. Μ’ αρέσουν οι μοναχικοί περίπατοι..
Ο τραγουδιστής στο βάθος λέει «έχω μια μέρα δροσερή μες στην καρδιά μου τη θλιμμένη..» κι είναι όμορφο τραγούδι , το βάζω και το ξαναβάζω συνέχεια. Και σκέφτομαι καλοκαίρια που’χω ζήσει, κι άλλα που δεν έζησα ακόμα, ταξίδια..και πώς πεθύμησα μια ηλιόλουστη εκδρομή με τ’ αμάξι..Και προχθές συνειδητοποίησα πόσο μου’λειψε η θάλασσα.. Είναι που το μυαλό μου δεν αντέχει άλλο διάβασμα  (δυστυχώς υπάρχουν και οι εξεταστικές περίοδοι  σ’ αυτή τη ζωή..) κι όλο βρίσκει τρυπίτσες να φεύγει. Κι όταν δεν τις βρίσκει, τις ανοίγει μόνο του. Και δεν έχω και το ακορντεόν μου εδώ, που τέτοιες ώρες είναι καλή παρέα..
Τουλάχιστον κατέβασα απ΄τον τοίχο τις  δυο φωτογραφίες που δε μ’ άφηναν να ησυχάσω.. τις έκλεισα επ’ αόριστον μέσα στο Λειβαδίτη. «Μικρό βιβλίο για μεγάλα όνειρα».. αν είναι μεγάλα, λέει..τόσο που δε χωράνε πουθενά..

10 thoughts on “«έχω μια μέρα δροσερή…»

  1. εδώ δεν έχει ομίχλη αλλά νιώθω έτσι πέρα για πέρα. ποιος θα μου πει επιτέλους το μυστικό του διαβάσματος γιατι εμένα με καταβάλλει και μόνο η σκέψη του να ψάξω σημειώσεις.

  2. όποιος το ξέρει, το φυλάει καλά κρυμμένο, αλλιώς θα το’χαμε μάθει. Κι εγώ στα ίδια περίπου..μένω μέσα με το πρόσχημα του διαβάσματος, αλλά τελικά χαζεύω και καταλήγω να διαβάζω ελάχιστα και πάντα μένω με την απορία γιατί τελικά είπα όχι σε όλα αυτα τα ωραία που θα’χα κάνει, αν δεν είχα μείνει να διαβάσω..κι αν καμιά φορά συμβεί το αντίθετο, σκέφτομαι πως θα μπορούσα να’χα διαβάσει, αντί να βγω.Εκ των υστέρων πάντα και εν είδει απλής διαπίστωσης. Τι τα θες..φαύλος κύκλος..!
    καλώς ήρθες 🙂

  3. Υπομονή! Εξεταστική είναι θα περάσει! 😉

    Και εσύ φωτογραφίες ε??… 😛
    Και εγώ πεθύμησα πολλά πράγματα τελευταία και λέω να τα κυνηγήσω μόλις βρω λίγο ελεύθερο χρόνο! Νομίζω θα σου κάνει και ‘σένα καλό αν βρεις χρόνο. 🙂

    Παίζεις ακορντεόν???

  4. κι εγώ έτσι λέω..από βδομάδα που θα ξεμπερδέψω, ούτε που θα με δει το σπίτι! κι έχω και μια επιστροφή μικρή στα σκαριά, οπότε όλα (?) καλά – χμμ..ή έτσι θέλω να τα βλέπω..

    παίζω ακορντεόν, ναι 🙂

  5. Μ’ αρέσει το τοπίο αυτού του blog. Όπως κι αν είναι. Θλιμμένο ή χαρούμενο. Πάντα κάτι παίρνω φεύγοντας.

    Με τις τσέπες μου γεμάτες δροσερή μελαγχολία, φεύγω σήμερα.

    Καλημέρα.

Σχολιάστε

