Σήμερα δεν ήθελα πολλά… (2)


Να χωθώ σε μια αγκαλιά για ώρα πολλή και κάποιος να μου χαϊδέψει τα μαλλιά και να μου πει πως όλα θα πάνε καλά. Όχι πως δεν το ξέρω. Το ξέρω. Την αγκαλιά δεν έχω. Κι έτσι μένει γνώση κενή..τι να την κάνεις…

 
Θα χαμηλώσω τα φώτα και θα κάτσω στο σκοτάδι να ακούω σε επανάληψη τη Shirley Horn να τραγουδάει «close enough for love»..πάλι και πάλι και πάλι..με την ψευδαίσθηση ότι κάποιον περιμένω… κι ας είμαι εδώ που είμαι, πιο μακριά και από μακριά από όσα (κι όσους) είναι πραγματικά κι όχι ψευδαισθήσεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 thoughts on “Σήμερα δεν ήθελα πολλά… (2)

  1. ενα χρονο και καποιους μηνες πριν ενιωθα ακριβως ετσι.αλλα ειχα μαθει να αγαπω τη μοναξια μου.
    ειναι λυτρωτικη η αγκαλια να την εχεις.
    θα δεις που η ψευδαισθηση θα παψει.αληθεια σου λεω.

  2. Alicia,
    Καλή είναι η μοναξιά, δεν παραπονιέμαι. Άμα είναι o τρόπος ζωής που έχεις επιλέξει..αλλά, να, καμιά φορά υποφέρω από νοσταλγίες και τ’ αδειο σπίτι δε με χωράει.. (:

    Μάνε,
    να, τέτοια κάνεις και μετά έχω τύψεις που την κάρτα σου την έχω ακόμα στο συρτάρι… (:
    καλημέρες!

  3. Ααχχ.. Και ουφφ.. Τι να πω, όντως δε ζητάς πολλά, αλλά ίσως αυτό φταίει.. Κάτι πρέπει να κάνεις για αυτήν την απόσταση.. 😦

    Καλή και η μοναξιά, αλλά…

    Καληνύχτα.

  4. Όταν είμαστε μόνοι μας, θέλουμε συντροφιά.
    Όταν έχουμε συντροφιά, θέλουμε επιτέλους την ησυχία μας. Περίεργα πλάσματα οι άνθρωποι.
    Άρα: προτείνω να απολαύσουμε την κάθε κατάσταση και να δράσουμε αν επιθυμούμε να την αλλάξουμε.

  5. Με τον καιρό το συνηθίζεις.Κι όταν γίνει αυτό,γεμίζει κι η αγκαλιά σου και πρέπει να ξεκινήσεις να συνηθίζεις τα νέα δεδομένα.
    Και μετά το βαριέσαι και αποζητάς άλλα.
    Με τίποτα δεν ικανοποιείσαι πλήρως!
    Μέχρι που φτάνει κι η στιγμή που αναπολείς αυτό που στην αρχή απεχθανόσουν…

Σχολιάστε

